انصاری فرد دولت حمایت خوبی از تیم ملی دارد

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: رییس جمهور، دولت، رییس فدراسیون و مردم حمایت‌ خوبی از تیم ملی در راه صعود به جام جهانی داشتند.


«کریم انصاری‌فرد» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ابتدا باید از حمایت آیت‌الله رییسی، رییس جمهوری کشورمان از تیم ملی به نمایندگی از سایر ملی‌پوشان تشکر کنم. رییس جمهوری، دولت، رییس فدراسیون و مردم از تیم ملی حمایت خوبی کردند و همه این عزیزان در این موفقیت نقش داشتند.


وی ادامه داد: تیم ملی با دعای همه مردم عراق را شکست داد و با وجود صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان انگیزه زیادی برای موفقیت در سایر مسابقات داریم و بی‌تردید در تمامی دیدارها برای پیروزی و کسب سه امتیاز وارد میدان می‌شویم. 


کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدواریم بتوانیم دیداری صمیمی با رییس جمهور داشته باشیم و بتوانیم از نزدیک با ایشان گفت و گو کنیم.


وی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط تیم ملی بسیار خوب است و روز سه‌شنبه دیداری دشواری با تیم با انگیزه امارات متحده عربی داریم. آنها به طور قطع در این دیدار برای پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت اما مطمئن باشید ما هم با انگیزه زیادی مقابل آنها بازی خواهیم کرد.


تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق توانست به عنوان نخستین تیم آسیایی راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود. تیم ملی کشورمان در دیدار بعدی خود باید روز سه‌شنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف امارات برود.


دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *