راهنمای خرید روتختی

اگر قصد خرید روتختی یا رو تختی عروس دارید ، دست نگه دارید و حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. این مقاله بر اساس تجربه صدها مشتری است و شامل اشتباهات رایجی است که اکثر افراد هنگام خرید جلد مرتکب می شوند.

اگر با دقت بخوانید و نکات ذکر شده در این نشریه را رعایت کنید ، به شما قول می دهم که در خرید روتختی متخصص شوید.

جلد سه بعدی

1 – چه موقع باید جلدی بخرم؟

اگر دکوراسیون اتاق خواب خود را تغییر می دهید یا جهیزیه می خرید ، بهتر است پس از انتخاب تمام مبلمان اتاق خواب و چیدمان آن ، به سراغ انتخاب روتختی بروید. در واقع روتختی دکوراسیون اتاق خواب شما را تکمیل می کند و البته تاثیر زیادی در زیبایی اتاق خواب شما دارد.

در این مرحله شما باید تعیین کنید که چه نوع روکش را خریداری کنید. توصیه می کنم مقاله “تفاوت بین لحاف و لحاف” را بخوانید تا نوع روپوش خریداری شده را بهتر انتخاب کنید.

2- با توجه به اندازه تخت

نکته مهمی که در بیشتر موارد به آن توجه نمی شود اندازه تخت است. بهتر است هنگام سفارش سرویس خواب و قبل از خرید روکش به این لحظه توجه کنید. برای استفاده از راهنمای کامل اندازه تختخواب ، “بهترین اندازه تختخواب برای هر فرد چقدر است؟” را بخوانید.

توصیه می شود یک تخت با عرض 160 برای یک تخت دو نفره و یک تخت با عرض 90 برای یک تخت یک نفره سفارش دهید. انتخاب یک تخت دو نفره با عرض 140 یا 180 و انتخاب یک تخت یک نفره با عرض 120 ، هنگام انتخاب روکش مورد علاقه خود دستان شما را می بندد. به عبارت دیگر ، سفره های مناسب بسیار کمی برای این نوع تخت وجود دارد و احتمالاً نمی توانید یک پوشش مناسب و خوش طعم پیدا کنید.

سرویس دو تخته بخرید

3- لحاف عالی !!!

سفره های دو نفره و یک نفره دارای اندازه های استاندارد هستند. بسیار معمول است که مردم به دنبال سفره های بزرگتر از استاندارد باشند ، که معمولاً هنگام مشاهده عکس های کاتالوگ جلد به کف می رسند. توجه داشته باشید که از لحاف به عنوان پتو استفاده می شود ، بنابراین نیازی به انتخاب لحاف بزرگ ندارید ، زیرا لحاف بزرگتر نه تنها هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت ، بلکه استفاده کمتری نیز خواهد داشت.

بهترین راه حل برای افرادی که می خواهند کف تخت را بپوشانند استفاده از قاب تخت است (قاب تخت ، پارچه چین دار رنگی یکی از اجزای سرویس خواب است که دور تخت بسته می شود و تخت را می پوشاند). قاب تخت بسیار شیکتر و زیبا تر از لحاف بسیار بزرگ است که به دلیل ارتفاع و ضخامت زیاد نیز شکل خود را از دست می دهد.

4- رنگ و طرح مناسب

هنگام انتخاب رنگ جلد می توانید از رنگ های مکمل یا متضاد استفاده کنید. این بستگی به سلیقه شخصی شما دارد ، اما انتخاب رنگ مناسب باعث زیباتر شدن اتاق خواب شما می شود. موضوع طراحی جلد ، مانند رنگ آن ، بسیار خوشمزه است.

تنها نکته مهم این است که هدف از انتخاب پوشش مناسب این است که احساس راحتی در خواب را داشته باشید. بنابراین ، اگر یک اتاق خواب شلوغ دارید ، سعی کنید با استفاده از طرح های ساده تر ، آن را کاهش دهید. در مقاله “6 نکته آسان برای انتخاب رنگ برای جلد” ، نکاتی را به شما آموزش داده ایم که می توانید از آنها برای انتخاب بهترین رنگ استفاده کنید.

یک جلد دوتایی بخرید

5- کدام پارچه بهتر است؟

استفاده از سفره های نفیس و تزئینی در بین عروس ها رایج است. لطفاً توجه داشته باشید که روکش ساخته شده از مش و پارچه ساتن به هیچ وجه برای مصارف عمومی مناسب نیست و همچنین باید یک روکش راحت برای تخت خود انتخاب کنید.

اگر می خواهید روزانه از روکش خود استفاده کنید ، سفره های پنبه ای بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

پارچه های نخی علاوه بر شستشو آسان ، حساسیت ایجاد نمی کنند. آنها همچنین الکتریسیته ساکن تولید نمی کنند و باعث سوزن سوزن شدن و تعریق در هنگام خواب نمی شوند.

6- بحث کلیدی در مورد کیفیت

ضرب المثل قدیمی ، مهم نیست که چقدر پول بدی می خورید ، تفسیر صحیح از میزان کیفیت محصول به قیمت آن است. امروزه به دلیل استقبال و پخش شدن سفره ، شاهد سفره های بسیار بی کیفیت و ارزان هستیم. متأسفانه به دلیل استفاده از عکس های مشترک توسط مشتریان برنده ، مشتری گیج می شود و از آنجا که معمولاً اطلاعات کاملی در مورد خرید جلدها وجود ندارد ، معتقد است که مواد یکسان و کیفیت یکسان با قیمت پایین تری ارائه می شود.

7- چگونه می توانم بفهمم که یک جلد با کیفیت انتخاب کرده ام؟ !!

همانطور که در بالا ذکر شد ، قیمت ملحفه بستگی مستقیم به پارچه و الیاف آن دارد. استفاده از الیاف و الیاف با حرارت بالا به نام الیاف توپ ، که الیاف مرغوب ساخت کره هستند ، کیفیت خدمات ملافه شما را افزایش می دهد. بهترین نوع الیاف ، الیاف توپی هستند. این الیاف علاوه بر سبک و نرم بودن هنگام شستشو ، زود خراب نمی شوند. لحاف ساخته شده با این الیاف ، علاوه بر سبک و گرم بودن ، می توان بارها و بارها شستشو داد و در نتیجه شستشو و استفاده طولانی مدت ، لحاف پف خود را از دست نمی دهد.

سفره های با کیفیت از پارچه های ترک ، پارچه های با کیفیت ایرانی و پارچه های درجه یک چینی ساخته شده است. شما می توانید کیفیت ملافه را با لمس پارچه و نرمی آن و همچنین رنگ و طرح پارچه درک کرده و با عکس های محصول ترکیب کنید.

با یک محاسبه ساده و با توجه به قیمت پارچه در بازار ، می توانید حدس بزنید که جلدی که با قیمت بسیار پایین فروخته می شود نباید پارچه و الیاف مناسب داشته باشد. بنابراین کیفیت را فدای ارزان بودن نکنید.

خرید سرویس یک نفره

4 نکته کلیدی در مورد کیفیت جلد

1- همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ ارزشیابی بی دلیل نیست. بنابراین وقتی پیشنهادهای ارزان قیمت می شنوید شک نکنید.

2- پارچه استفاده شده در روکش و الیاف به کار رفته در لحاف تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد. البته وقتی محصولی ارزان فروخته می شود ، از پارچه ها و الیاف بی کیفیت در تهیه آن استفاده می شود.

3- استفاده از الیاف بازیافتی و پارچه چینی درجه دو و سوم باعث افت شدید قیمت می شود. این سفره ها می توانند چند ماه در اتاق خواب شما مهمان باشند ، بنابراین اگر می خواهید پول خود را دور بیندازید ، حتماً روتختی ارزان قیمت بخرید.

4- وسوسه نشوید که نام جلد را بشنوید. مارک های ترکیه دارای مارک های معتبر هستند و اگر نام تجاری شناخته شده و دارای سابقه باشد ، مطمئناً با جستجو در اینترنت اطلاعات مربوط به نام تجاری را مشاهده خواهید کرد ، بنابراین فقط نام جلد ترکی را خریداری نکنید.

این مقاله را از دست ندهید: نکاتی در مورد خرید اینترنتی سفره بدون مشاهده محصول

8- برای خرید پتو چقدر باید هزینه کنم؟

بودجه شما قطعاً تأثیر بسزایی در تصمیم گیری خواهد داشت. اما اگر قصد خرید یک جلد ارزان دارید ، توصیه می کنم این کار را نکنید زیرا پول خود را هدر داده اید و پس از مدت کوتاهی استفاده متوجه خواهید شد. کمی بیشتر هزینه کنید ، اما مطمئن شوید محصول خریداری شده از کیفیت مناسبی برخوردار است و دیگر مجبور نخواهید شد برای خرید یک جلد زود خرج کنید.

9- شستن روکش

در مقاله “راهنمای شستشوی انواع رومیزی” ما به طور کامل در مورد شستن انواع سفره ها با توجه به جنسیت آنها صحبت کردیم. اما به طور خلاصه ، برای شستشوی بهتر و حفظ کیفیت روکش ، حتماً به ترتیب شستشو با محصول توجه کنید. اگر امکان شستشوی محصول در خانه وجود دارد ، حتماً این نکات شستشو را رعایت کنید تا کیفیت ملافه خود را حفظ کنید.

1- محصول را با آب بسیار داغ نشویید. بهترین دما برای شستشو 30 تا 40 درجه سانتیگراد است.

2 – سفره ها و ملحفه های دیگر را با پودر آنزیم نشویید. پودرهای آنزیمی معمولاً رنگ محصولات را از بین می برند.

3 – محصولات الیافی مانند لحاف و بالش را به مدت طولانی خیس نکنید.

4- از آویزان و آویزان کردن محصولات الیافی خودداری کنید. بهتر است این گروه از محصولات را در یک سبد قرار داده و پس از برداشتن آب اضافی ، آن را در محل مسطح پهن کنید.

رفرنس: وب سایت باغ سلامتی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *