سرآسیایی شرمنده مردم خوب شیراز هستیم هنوز امیدوار به ماندن در

تهران-ایرنا- سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت: شرمنده مردم شیراز هستیم، تلاشمان را کردیم اما نتوانستم آن چیزی که در شأن و شخصیت مردم خوب این شهر بود را به دست بیاوریم و از همه آنها عذرخواهی می‌کنم.


به گزارش ایرنا،  مجتبی سرآسیایی در نشست خبری بعد از دیدار هوادار، فجر سپاسی شیراز که با شکست نماینده شیراز همراه بود، افزود: واقعاً حال مساعدی نداشتم، اما بی‌احترامی بود که در نشست خبری شرکت نکنم متاسفانه امروز همه ما شرمنده مردم خوب شیراز شدیم. تقصیر این شکست قطعاً با من است و مسئولیت این شرایط را بر عهده می گیرم.  


وی ادامه داد: از مردم خوب و فهیم شیراز عذرخواهی می کنم، ما تمام تلاش خودمان را به کار گرفتیم اما نتوانستم آن چیزی که در شأن و منزلت مردم شیراز بود را به دست بیاوریم و امروز شرمنده همه آنها و فوتبال دوستان فجر هستیم.  موقعیت‌های زیادی داشتیم و نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم،  با آنکه گفته بودم روی ضربات ایستگاهی مراقب باشند اما متاسفانه دوباره اشتباه فردی داشتیم و گل خوردیم.


سرمربی فجر سپاسی شیراز تصریح کرد: امروز شرایط خیلی سختی داریم اما فوتبال همین است، زندگی جریان دارد و نمی خواهم تقصیرها را گردن کسی بیاندازم.  کاملا بار این مسئولیت را قبول می‌کنم، سه بازی دیگر داریم و امیدوارانه برای ماندن در لیگ برتر می جنگیم. البته باید به یک نکته هم اشاره کنم، ما با تیم هایی بازی کردیم که می دانستند در خطر سقوط هستیم اما با آنکه مربیان آنها دوستان من بودند با تمام قوا برابر ما به میدان آمدند و این یعنی فوتبال حرفه ای که با اخلاق همراه بوده است و باید به این زیبایی های فوتبال هم اشاره داشت.


سرآسیابی در خصوص حمایت مسئولان استانی از تیم فجر گفت: در این چند هفته‌ای که بودم جای هیچ صحبتی نیست، باشگاه حمایت صد درصدی از من و تیم کرد و باید از مدیرعامل و مسئولان تشکر کنم. هرچه من بگویم در این شرایط، به اصطلاح فرار رو به جلو است. من اهل این داستان‌ها نیستم و سعی کردم همیشه با حقیقت روبه‌رو شوم. مقصر اصلی این شرایط من هستم و همه تبعات آن را گردن می گیرم.


وی درباره پنالتی از دست رفته تیمش مقابل هوادار گفت: ما بازی را باختیم و پنالتی را هم خراب کردیم و همچنین موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. بازیکنان ما قابلیت‌شان این نیست، ولی فشار ته جدول آنقدر سخت و سنگین است که این مسایل را به همراه دارد.  احمد زنده‌روح یکی از بهترین بازیکنان لیگ است و بی‌نقص بازی می‌کند. او بعد از بازی به من گفت که شاید نباید پنالتی می‌زده چون چند سال با بشاگردی هم‌تیمی بوده و دستش را خوانده بود. این اتفاق در بدترین موقع برای ما افتاد و من یاد ندارم که زنده‌روح پنالتی خراب کرده باشد.  


تیم فوتبال فجرسپاسی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران را با شکست خارج از خانه مقابل هوادار پشت سرگذاشت تا با ۱۷ امتیاز همچنان یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ آزادگان باشد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40