۲۵ میلیارد ریال برای آماده سازی استادیوم شهدای ساری اختصاص یافت

ساری – ایرنا – با دستور استاندار مازندران ، ۲۵ میلیارد ریال برای آماده‌سازی چمن ورزشگاه شهدای ساری اختصاص یافته است.


به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، سیدمحمود حسینی پور افزود که موافقتنامه اصولی نیز بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل ورزش و جوانان استان امضا و مبادله شده است.


نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که عملیات اجرایی این پروژه باید هر چه سریع تر آغاز و این ورزشگاه برای برگزاری بازی ها آماده شود، گفت : در تلاشیم با تداوم پیگیری ها در این راستا، نساجی مازندران بتواند بازی های نیم فصل دوم خود را در استان و در خانه در برابر تماشاگران و علاقه مندان مشتاق انجام دهد تا انگیزه بیشتری برای ارایه بازی های نتیجه بخش داشته باشد.


استاندار مازندران افزود : در ۲ ماه و اندی گذشته بیشترین پیگیری ها را در مورد مشکلات باشگاه نساجی قائمشهر صورت دادیم و کماکان تا رسیدن به نقطه مطلوب از نساجی و تیم های مازندرانی حمایت خواهیم کرد.


ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای ساری در بیست و یکمین دوره لیگ برتر به خاطر مشکلات استادیوم شهید وطنی به عنوان ورزشگاه جایگزین انتخاب شد ولی پس از پنج بازی خانگی به دلیل کیفیت پایین چمن دیگر مورد استفاده نساجی قرار نگرفت و این تیم مجبور شد بازی های خانگی باقی مانده نیم فصل نخست را در ورزشگاه های دیگر از جمله اصفهان و مشهد برگزار کند.


بازسازی چمن ورزشگاه شهدای ساری پس از خروج نساجی از آن به خاطر گره اعتباری از جمله تامین آن از محل اعتبارات استانی پروژه های آن هم در ماه های پایانی سال و ضرورت ترک تشریفات برای سرعت دادن به روند اجرا به دراز کشید و حل این مشکل هم تنها با دستور عالی ترین مقام دولت در استان امکان پذیر بود که اکنون محقق شده است.


نساجی آخرین بازی خود در ورزشگاه شهدای ساری را سوم آذر مقابل پیکان انجام داد و پس از آن با انتشار اطلاعیه رسمی و انتقادی اعلام کرد که دیگر به خاطر  شرایط بد چمن این ورزشگاه حاضر به میزبانی از تیم ها در آن نخواهد بود.


اکنون با صدور دستور استاندار و تخصیص اعتبار این امیدواری ایجاد شده است که نساجی بتواند نیم فصل دوم لیگ برتر را در ورزشگاه شهدای ساری از رقیبان میزبانی کند.


دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *