هفت اشتباه در پنل اس ام اس تبلیغاتی

read more image

تصور کنید روی صندلی یک پارک نشسته اید و در یک دستتان گوشی قرار دارد و چندین متر آن طرف تر یک بیلبورد تبلیغاتی؛ اگر چشم شما (در بیشتر مواقع برحسب تصادف) به تابلو تبلیغاتی بیوفتد و در همان لحظه یک اس ام اس دریافت کنید؛ به خواندن تابلو تبلیغاتی ادامه میدهید؟ یا سریعاً به گوشی خود نگاه میکنید و اس ام اس دریافتی را میخوانید؟ فکر کنید و صادقانه پاسخ دهید... پاسخ شما چیست؟
بسیاری از افراد در پاسخ به این سوال مورد دوم را انتخاب میکنند، و این نشان دهنده اهمیت اس ام اس برای مخاطبین است.
اما چرا با این حال پنل اس ام اس نمی تواند آن تاثیری که باید بگذارند را داشته باشند؟


خطای اول : ساعات نامناسب ارسال پنل اس ام اس تبلیغاتی

در طول روز ساعاتی هستند که عموم افراد کم ترین توجه را به مسائل متفرقه می کنند، مطمئن باشید که ساعت خواب شخص، برایش مهم تر از اس ام اس تبلیغاتی ای می باشد که فرستنده آن را نمی شناسد. در مجموع بهترین زمان برای استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی شرکت ها ، سازمان ها از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ و عصر ها از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰و در صورتیکه کسب و کار شما یک کسب و کار بومی و محلی است بهتر است روزهای پنجشنبه و جمعه را برای ارسال پیامک انتخاب کنید . روزهای تعطیل و آخر هفته‏ها تاثیر بهتری برای تبلیغات محلی خواهد داشت.


خطای دوم : ارسال پنل اس ام اس به بازار هدف اشتباه

تصور کنید که برای فروش یک ماشین گران قیمت، اس ام اس تبلیغاتی فرستاده‏اید و افرادی که آن را دریافت کرده‏اند، اغلب بخش کارگر و کارمند جامعه هستند! به نظر شما محصول مناسب این افراد است؟ در این صورت انتظار بازخورد مثبت و فروش بیشتر را نداشته باشید... هرچند که جملات استفاده شده در پنل اس ام اس شما خلاقانه باشد! خلاقیت میتواند نظرات مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد اما به شرطی که مشتریان شما از ابتدا علاقه ای هرچند اندک به آن موضوع داشته باشند. شما به عنوان فروشنده باید راهکارهایی داشته باشید که در آن بازار هدف خود را شناسایی کنید و به صورت هدفمند پنل اس ام اس خود را خریداری کرده و ارسال کنید.


خطای سوم : طولانی بودن پیام تبلیغاتی در پنل اس ام اس

تا به اینجا فرض را بر این بگیریم که اس ام اس تبلیغاتی را در ساعاتی مناسب و به بازار هدف ارسال کرده اید! اما همواره در نظر داشته باشید که صبر و حوصله افراد با یکدیگر یکسان نیست! شما با ارسال اس ام اس تبلیغاتی طولانی شانس خود را برای دیده شدن به یقین از دست خواهید داد چرا که بیشتر مردم علاقه دارند تا مختصر و مفید اطلاعات را بگیرند، شما باید تمام تلاش خود را بکنید که پنل اس ام اس های تبلیغاتی خود را کوتاه و گیرا بنویسید.


خطای چهارم : ارسال مکرر پنل اس ام اس

تا به حال برایتان اس ام اس تکراری ارسال شده است!؟ واکنش شما چیست!؟ با ارسال چنین پنل اس ام اس‏هایی تنها چیزی که عاید شما می شود کلافه شدن مخاطب شماست. آیا می خواهید نتیجه کار شما بعد از این هزینه ای که کرده اید، چنین باشد؟


خطای پنجم : از مشتریان خود فاصله نگیرید

با مشتریان خود صمیمی شوید! در صورتی که شما شناخت کافی از بازار هدف داشته باشید می‏توانید برای مثال در روز تولد مشتریان بسته هدیه‏ هایی برای آنان در نظر بگیرید و با تبریک این مناسبت می توانید محصولات خود را نیز معرفی و به فروش برسانید.


خطای ششم :پنل اس ام اس های پرسش و پاسخ

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از افراد از روش تبلیغات پیامکی استفاده میکنند و تا حدودی با نحوه ارسال پنل اس ام اس تبلیغاتی هیجان انگیزآشنایی دارند، پیامک هایی وجود دارند که توجه مشتریان را جلب میکند و حتی منجر به پاسخگویی مخاطبان و ارتباطی دو سویه میشود. اما برخی از افراد هستند که هرگز به اینگونه اس ام اس های تبلیغاتی پاسخی را ارسال نمی کنند... به این دلیل که از طولانی شدن روند ارسال پنل اس ام اس هراس دارند. سعی کنید اگر اس ام اس های مسابقه ای که دارای پرسش و پاسخ است را ارسال میکنید؛ از قبل برای نقطه پایان مناسب آن برنامه ریزی کرده باشید.


خطای هفتم: استفاده نکردن از نام و یا شماره اختصاصی

پنل اس ام اس خود را با نام و نشان تجاریتان ارسال کنید تا توسط مشتریان خود شناسایی شوید. تا با استفاده از این نکته ساده، افراد به شما اطمینان پیدا کنند. با این کار شما در یاد آنها خواهید ماند و به عنوان فروشنده ای دوره گرد معرفی نخواهید شد.


اگر تا به اینجا، به مزیت خرید پنل اس ام اس پی برده اید، میتوانید با انتخاب و خرید پنل اس ام اس مورد نظر خود، از شرکت وبیم همین امروز تبلیغات پیامکی را شروع کنید.