مقالات

read more image
20خرداد

بازاریابی از طریق اس ام اس

 توسعه روز‌افزون دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلی‌ترین عامل بروز تغییرات جامعه اطلاعات و ارتباطات است که میتوان به یکی از این موارد از جمله تغییرات در روند بازاریابی اشاره کرد. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی مانند تلویزیون ، رادیو ، وب سایت ، مجلات ، گوگل و … جهت بازاریابی وجود دارد که در چند سال اخیر پیامک نیز به جمع آن ها افزوده شده است.
ادامه مطلب

read more image
20خرداد

مزیت بازاریابی با پیامک

 پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات است که سرعت ارسال (پخش) بالایی دارد و سریعا در منظر مخاطب قرار می گیرد. ممکن است یک برنامه مراسی در تارخی خاص برگزار شود، فروشگاهی اقدام به حراج کند، مسابقه ای پیامکی برنامه ریزی شود و یا نظر سنجی عمومی انجام گیرد. در حال حاضر پیام کوتاه ، یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی است. 
ادامه مطلب

read more image
20خرداد
 حریم خصوصی به این صورت تعریف می شود: « حق یک شخص در کنترل اطلاعات که به وسیله یک شخص ثالث به او داده می شود». دیکینگر و همکارانش (۲۰۰۵)چنین نظر می دهند که : «تلفن همراه نمی تواند تفاوت میان پیام های تجاری و پیام های واقعی را به طور خودکار تشخیص دهد.» 
ادامه مطلب

read more image
20خرداد
 

برخی از کاربردهای سامانه پیامک وبیم برای شرکت های خصوصی با هر نوع کاربری می تواند این موارد باشد :  تبریک یا تسلیت دستی یا خودکار ( تنظیم زمانبندی خاص ) مناسبت ها ، مانند عید نوروز ، ولادت ها و ... به مشتریانتان 


ادامه مطلب

read more image