حضور فرادانه به عنوان موفق ترین شرکت ایرانی در نمایشگاه بین المللی
ایسنا/چهارمحال و بختیاری گروه صنعتی فرادانه با بیش از ربع قرن تجربه در صنعت آبزیان، بزرگترین و کاملترین زنجیره ارزش تامین پروتئین آبزیان در خاورمیانه است.
به گزارش ایسنا، شرکت فرادانه با تلاش مضاعف در عرصه صنعت تولید خوراک آبزیان و با بهرهگیری از تکنولوژی روز و تجهیزات پیشرفته و نیز تکیه بر دانش متخصصین صنعت تولید خوراک آبزیان، موفق به تولید خوراکهای متنوع و با کیفیت، برای انواع گونههای آبزیان شده است.
مهدی عرب در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرکت فرادانه بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان در ایران است، اظهار کرد: هدف اصلی این مجموعه بزرگ، پیشرفت و بهبود آینده تجارت خارجی کشور است.
مدیر بازرگانی شرکت فرادانه افزود: این شرکت با هدف برآورده کردن نیازهای کشور و افزایش کیفیت تولیدات خود علاوه بر تامین بازارهای داخلی، صادرات و ارزآوری مطلوبی ایجاد کرده است.
وی با اشاره به کیفیت بالای محصولات این شرکت، بیان کرد: فرادانه برای افزایش کیفیت محصولات خود، ارتباط موثری با تمام کشورها برقرار کرده که موجب شده استاندارد مواد اولیه و تولید افزایش یابد.
عرب با بیان اینکه فرادانه در ۱۱ کشور حضور موثر دارد، تصریح کرد: محصولات این شرکت با برندهای مطرح دنیا در حال رقابت است، همچنین کیفیت مطلوب محصولات موجب شده ماهی تولید شده این شرکت طرفداران زیادی پیدا کرده و مصرفکنندگان داخلی و خارجی را شگفتزده کند.
وی با بیان اینکه فرادانه فرآیندی را آغاز کرده که کمک میکند محصولات با ارزش افزوده بیشتری صادر شود، گفت: به عنوان مثال ماهی این شرکت در ابتدا فرآوری شده و سپس به کشور روسیه صادر میشود.
عرب با اشاره به تولید کنسرو و پُوچ قزلآلا، بیان کرد: تمام محصولات فراوری شده این شرکت، ارزش افزوده صادرات را بالا برده و بخش اعظمی از بازار داخلی را نیز تامین میکند.
درخشش فرادانه در میان رقبا
عرب با اشاره به اینکه وجود ابزارهای قدرتمندی از جمله نیروی انسانی متعهد و مسئولیتپذیر، وجود نهادههای مرغوب و سرعت تحویل محصولات موجب شده فرادانه در بین رقبا رتبه بالاتری پیدا کند، افزود: همدلی تمام بخشهای این شرکت موجب شده فرادانه بزرگترین مجموعه تولیدکننده خوراک آبزیان در غرب آسیا و بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده خوراک آبزیان باشد.
وی ادامه داد: این شرکت با رعایت بالاترین سطوح استانداردهای ملی و جهانی، تغذیه آبزیان به روشی ایمن، مسئولانه و پایدار و همچنین کمک به افزایش رونق در کسب و کار اشتغالزایی فراوانی ایجاد کرده است.
«هایفت»، محصول جدید شرکت فرادانه
عرب با بیان اینکه «هایفَت» یکی از محصولات جدید و پرطرفدار فرادانه است، گفت: این محصول با توجه به درخواست برخی مشتریان با میزان چربی بیشتری تولید و عرضه میشود، در این محصول سطوح انرژی بالاتری برای ماهی فراهم میشود تا رشد بهتری داشته باشد.
وی با بیان اینکه مدرنترین سطح بستهبندی محصولات آبزیان مختص فرادانه است، گفت: در سال جاری فرادانه موفق شد این محصول را در کیفیتی عالی و قابل رقابت با دنیا تولید و عرضه کند.
عرب در خصوص ماهیهای دریایی که آینده آبزیپروری دنیا به این موجوات بستگی دارد، افزود: فرادانه در این خصوص اقدام به تولید جیرههای مولدین و جیرههای نرسری این ماهیان کرده است.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۵۰۰ برگ گواهی سلامت بینالمللی محصول، جهت صادرات از سوی دامپزشکی ایران صادر شد که ۲۵ هزار تن صادرات محصول از این طریق صورت گرفت.
حضور فرادانه به عنوان یکی از موفقترین شرکتهای ایرانی در نمایشگاه بینالمللی ازمیر
عرب با اشاره به حضور فرادانه در نمایشگاه « Future Fish Eurasia »، گفت: یازدهمین نمایشگاه بینالمللی غذاهای دریایی و آبزیپروری در ترکیه، نقطه اتصال اروپا و آسیا برگزار خواهد شد و همه کشورها این فرصت را دارند که در این رویداد نمایشگاهی محصولات و نوآوریهای خود را عرضه کنند.
رشد ۳۰ درصدی صادرات محصولات فرادانه طی ۶ ماه اخیر
محمد ایزدی قهفرخی، مدیر صادرات شرکت فرادانه با بیان اینکه محصولات این شرکت در حال حاضر به ۱۱ کشور صادر میشوند، گفت: عراق، افعانستان، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، ازبکستان، ترکمنستان، لبنان، سوریه، تاجیکستان و عمان از جمله کشورهای حاضر برای صادرات تولیدات فرادانه هستند.
ایزدی با اشاره به اینکه هماکنون ۶۵ درصد بازار عراق در اختیار محصولات فرادانه است، گفت: صادرات به کشور ترکیه، حوزه آسیای میانه و کشورهای جنوب خلیج فارس نیز با استقبال خوبی روبرو شده است.
وی افزود: کیفیت مطلوب خوراک آبزیان فرادانه در مقایسه با رقبای خارجی و اروپایی موجب شده در میان بازارهای عراق، ترکیه، ارمنستان و ازبکستان طرفداران زیادی پیدا کرده و رتبه بالایی در بین مشتریان تصاحب کند.
ایزدی با بیان اینکه سال گذشته صادرات محصولات این شرکت ۲۰ هزار تن بوده و در سالجاری رشد ۳۰ درصدی پیدا کرده است، گفت: بروز بیماری در صنعت پرورش میگو در سطح کشور موجب شد امسال روی صادرات محصولات متمرکز شویم و تولید را به سمت خوراکهای صادراتی پیش ببریم و بازارهای هدف محصولات فرادانه روسیه، هند و کشورهای آفریقایی است.
تامین مواد اولیه با کیفیت؛ اولویت پیشروی شرکت فرادانه
حجتالله علیرحمی، کارشناس تجارت خارجی شرکت فرادانه بیان کرد: صادرات شرکت فرادانه با تمرکز بر حفظ بازار داخلی است.
وی هدف از صادرات محصولات فرادانه را ارزآوری، حرکت با تکنولوژی روز دنیا و رقابت با شرکتهای مطرح دانست و عنوان کرد: اولویت اصلی فرادانه، کیفیت محصولات و رسالت اصلی فرادانه تامین خوراک آبزیان کشور است.
علیرحمی با بیان اینکه خدمات پس از فروش و فعالیت شرکت در حال حاضر پویا و فعالتر از گذشته شده است، افزود: با اعزام کارشناسان به کشورهای هدف صادرات به منظور یافتن نیاز مشتریان با توجه به اقلیم، روابط بینالمللی مطلوبی ایجاد کرده و طبق گفته کارشناسان کیفیت محصولات به سطوح قابل رقابت با برندهای مطرح دنیا رسیدهاند.
اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۲۵۰۰ نفر در شرکت فرادانه
وی ادامه داد: ۲۵۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت شاغل هستند که افزایش صادرات و رقابت با بازارهای جهانی موجب میشود نرخ بیکاری در استان کاهش پیدا کند.
مصطفی علیشیری جونقانی کارشناس فروش و بازاریابی شرکت فرادانه، با بیان اینکه شرکت دانشبنیان فرادانه، جز اولین تولیدکننده تخصصی خوراک آبزیان است که توانسته مجوز صادرات آبزیان به کشور ترکیه را کسب کند، گفت: خوراک انواع ماهیان از جمله ماهی قزلآلا رنگین کمان، ماهیان خاویاری و ماهیان دریایی از شرکت فرادانه به کشور ترکیه صادر شده و خوشبختانه خوراک آبزیان طرفداران زیادی در این کشور پیدا کرده است.
حضور بیش از ۲۰۰ شرکت در نمایشگاه بینالمللی « Future Fish Eurasia »
علیشیری اهداف شرکت فرادانه برای شرکت در این نمایشگاه را جذب مشتریهای صادراتی جدید، بازاریابی محصولات نهایی شیلاتی شامل انواع آبزیان پرورشی مانند ماهی و میگو تولیدی، فیلهی فرآوری شده این آبزیان و عرضه کنسرو ماهی قزلآلا و ایجاد شبکههای بینالمللی دانست و گفت: شناخت شرایط کنونی بازار کشور ترکیه، آگاهی بخشی در خصوص هلدینگ فرادانه در تمام زنجیرههای ارزش، ارتباط مستقیم با مشتریان، همکاری با تامینکنندگان مواد اولیه در سطح بینالمللی و تعامل با شرکتهای همکار نیز از دیگر اهداف شرکت در نمایشگاه ترکیه است.
وی بیان کرد: در نمایشگاه فیوچر فیش اوراسیا که از ۱۰ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۴ مورخ ۱۹ تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ در شهر ازمیر ترکیه در حوزه محصولات و غذاهای دریایی، آبزیپروری و تجهیزات پرورشی ماهی در سالنی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت ترکیهای و بینالمللی و تیم تخصصی خود از واحد بازرگانی، تولید و تحقیق و توسعه شرکت میکند.
وی با بیان اینکه کارخانهجات مهم دنیا در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: محک زدن فرادانه با حضور در میان بزرگترین شرکتهای دنیا فرصت مغتنمی است.
منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز