لیگ برتر فوتبال توقف قهرمان جام حذفی در شهر اولین ها

تهران -ایرنا- قهرمان جام حذفی این فصل فوتبال ایران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران برابر رقیب خود متوقف شد.


به گزارش ایرنا، تیم فوتبال مسجد سلیمان در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران میزبان تیم نساجی مازندران بود. نساجی در هفته گذشته تغییرات زیادی را تجربه کرده بود که مهمترین آن برکنار ساکت الهامی از هدایت این تیم و حضور اسماعیل اسماعیلی در راس کادر فنی تیم بود.  


نساجی که با قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران فصل رویایی را سپری کرد اکنون با ۲۸ امتیاز از ۲۶ بازی در جایگاه دوازدهم جدول لیگ بیست و یکم قرار گرفته و شاگردان رضا مهاجری نیز با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند و در جمع تیم ها فانوس به دست لیگ برتر به سر می برند.  


بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان و بدون تماشاگر برگزار شد.  محمد حسین ترابیان با کمک محمدرضا مدیر روستا و علی رعیت قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.


رضا مهاجری برای حضور در این دیدار مسعود پورمحمد،  علیرضا دغاغله،  میرهادی میرجوان،  پیمان میری،  میثم نقی زاده،   حسن مرادی فر،  مجید عیدی،  مسلم مجدمی،  مهدی هاشمی نژاد،  میلاد باقری و سید محمد خرم الحسینی را به عنوان نفرات اصلی راهی میدان کرد.


برای تیم نساجی مازندران نیز علیرضا حقیقی،  حامد شیری،  محمد قربانی،  متین کریم زاده،  مرتضی منصوری،  مهرداد عبدی،  سعید غلامعلی بیگی،  فرزاد زامهران،  صابر حردانی،  ایوب کلانتری و کریم اسلامی به عنوان نفرات اصلی راهی میدان شدند.


در نیمه نخست، بازی جذابی از سوی هر ۲ تیم ارائه شد و موقعیت هایی نیز به وجود آمد که تیم نساجی بهتر از میزبان خود از این موقعیت ها استفاده کرد. این تیم در دقیقه ۳۹ به گل رسید. کریم اسلامی این گل را با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.  


در ابتدای این نیمه شوت بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان به تیر دروازه علیرضا حقیقی برخورد کرد.


نیمه دوم این بازی نیز با وجود حملات دو تیم نتیجه ای در بر نداشت و قهرمان جام حذفی ایران در آستانه کسب سه امتیاز شیرین بود که امین اسدی بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان در دومین دقیقه از وقت های تلف شده موفق به باز کردن دروازه نساجی شد.  



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40