میز تلویزیون چی مده؟ معرفی میز تلویزیون وکیوم سفید

میز تلویزیون چی مده؟ معرفی میز تلویزیون وکیوم سفید

میز تلویزیون بخش مهمی از دکوراسیون یک خانه است. تناسب آن با تلویزیون و فضای کلی دکوراسیون یک اصل مهم در چیدمان است. میز تلویزیون وکیوم سفید همه معیارهای مهم خرید میز تلویزیون یعنی خلاقانه بودن طرح و قیمت مناسب را دارا است. میز تلویزیون وکیوم سفید، وقار کلاسیک و نوگرایی امروزین را با هم ترکیب می کند. رنگ سفید، به آن حالتی انعطاف پذیر می دهد. میز تلویزیون وکیوم سفید با ساده گرایی و تناسب، یک گزینه و انتخاب خلاقانه و راضی کننده است.

معرفی میز تلویزیون وکیوم سفید

شاید بارها از خودتان پرسیده اید که : «میز تلویزیون چی مده؟» و بعد از یک بررسی در اینترنت، میز تلویزیون وکیوم سفید، چشم تان را گرفته است. چون به هر حال چیدمان خانه به خلق یک سمفونی می ماند که همه اشیاء خانه، با رهبری شما، نوازندگان آنند. در این میان، خواننده اصلی این سمفونی، تلویزیون است و طبیعی است که جایگاهی که خواننده بر آن می ایستد، بخش مهمی از شخصیتِ اجرا و بلکه هنر اوست. به همین دلیل است که میز تلویزیون وکیوم سفید انتخاب اصلی شماست. چون یکی از زیباترین جایگاه هایی که تلویزیون شما می تواند بر آن بایستد، میز تلویزیون وکیوم سفید است. زیبایی در طراحی فضای داخلی خانه، زمانی خود را نشان می دهد که همه اشیاء خانه، خود را با خواننده اصلی سمفونی، یعنی تلویزیون، هماهنگ کنند. میز تلویزیون وکیوم سفید، تجسمی چشم نواز از این هماهنگی است.

ویژگی های میز تلویزیون وکیوم سفید

اگر میز تلویزیون وکیوم سفید می توانست صدایی داشته باشد، بی شک صدایش شبیه پیانویی بود که خواننده اصلی را همراهی می کرد و در پسزمینه به آواز او عمق می بخشید. میزی زیبا برای سلیقه های متفاوت. میزی یک تکه که کشوهایی مگنتی، به طراحی اش به رغم کلاسیک بودن، ظاهری مدرن داده¬ اند. میز تلویزیون وکیوم سفید در شکل های گوناگونی تولید شده است تا سلیقه های متفاوت را با هر گرایشی راضی نگه دارد. آن را می توان بازآفرینی هنر کلاسیک در فضایی مدرن دانست. به آن میز ممبران هم گفته می شود. چرا که روکشی به نام ممبران بر میز ام دی افی با طرح کلاسیک کشیده و سپس پرس وکیوم کرده اند. میز تلویزیون وکیوم سفید طرفداران زیادی را به سوی خود کشیده است. علت این رویکرد، قیمت مناسب آن است. در مقایسه با طراحی کلاسیک/مدرن آن، که به آن وقار یک پیانو را می دهد، قیمت آن را می توان مناسب ارزیابی کرد. رنگ سفید آن هم، این میز را همنشین مناسبی برای همه رنگها می سازد. در واقع دست دیزاینر را در چیدمان داخلی خانه باز می گذارد و زیبایی و وقار را با هم درمی آمیزد. طراحی مینیمالش، به اصالت مواد به کار رفته در آن، برجستگی بخشیده است. کوشیده شده که چوب و مواد اولیه این میز نیز، از بهترین مواد انتخاب شود.
این ویژگی، یعنی طبیعی بودن مواد، آن را شبیه میز تلویزیون گره چینی می سازد. در طراحی میز تلویزیون گره چینی، سنت کهن ایرانی، تکنولوژی را چون قاب عکسی در برمی گیرد. یکی از مزیت های میز تلویزیون گره چینی این است که از ابتدا تا انتهای آن را دست های هنرمندان چوب و هندسه، شکل داده اند.

میز تلویزیون وکیوم سفید و رنگ بندی های دیگر

میز تلویزیون وکیوم سفید، همانطور که گفتیم، در گروه میزهای کلاسیک قرار می گیرد. گر چه نوگرایی به کار رفته در آن، چهره مدرنی به ظاهرِ کلاسیک آن می بخشد. رنگ سفید این کلاسیک/مدرن، آن را مناسب نو عروسان می کند. حکاکی های ظریف بدنه، چشم ها را مثل یک منظره زیبای بهاری می نوازد.
در نوع دیگری از آن، پایه ها و دسته های میز تلویزون وکیوم سفید، به رنگ گردویی و مسی است. همنشینی رنگ های گردویی، مسی و سفید، مثل یک تمدد اعصاب، آرامبخش است و به فضای داخلی خانه حالتی امن و راحت می دهد.
در رنگ بندی دیگر، که در محدوده رنگ سفید است اما کمی به سمت کرمی حرکت می کند، حکاکی های بدنه، مسی رنگ می شود. طراحان ترجیح داده اند، میز ساده و کم جزئیات باشد. این ویژگی مینیمال، آن را به میز تلویزیون چراغ دار شبیه می سازد. همین ویژگی ها میز تلویزیون وکیوم و میز تلویزیون چراغ دار را پرطرفدار کرده است. در قسمت پایین میز فضاهای خالی تعبیه شده که دستگاه های بازی و کنسول در آن قرار می گیرند.

میز تلویزیون وکیوم سفید و گزینه های بیشمار ما

طبیعتا بعد از سوال اول، یعنی این سوال که «میز تلویزیون چی مده؟»، سوال دیگری، مودبانه خود را نشان می دهد و محترمانه می پرسد : «میز تلویزیون چی بخرم؟». این سوال ساده ای نیست. چرا ساده نیست؟ چون در دریای کالاهای بازار، میزهای تلویزیون بی شماری شنا می کنند. اما ما باید کدام یکی از آنها را شکار کنیم؟ معیارهای ما برای خرید یک میز تلویزیون چیست؟ البته خود این دو سوال نشان می دهد که شما، خریدار خلاقی هستید که به دنبال دو چیز هستید : یکی طرح های خلاقانه و زیبا و دیگری قیمت مناسب. اجازه بدهید که به شما تبریک بگویم. شما ذهن یک دیزاینر را دارید. شما به دنبال هارمونی هستید. ما هم در این مقاله کوشیدیم که شما را با یکی از بهترین گزینه ها، یعنی با میز تلویزیون وکیوم سفید آشنا کنیم. یعنی اگر به دنبال میز تلویزیونی می گردید که همزمان هم کلاسیک باشد هم در فضاهای مدرن به خوبی جا بیفتد، میز تلویزیون وکیوم سفید، گزینه قابل قبولی است. اما در نهایت این نوع نیاز شماست که نوع خریدتان را معین می کند. مثلا اگر در دکوراسیون دلخواهتان، دیوار بخشی از دیزاین تلویزیون است، میز تلویزیون رو دیواری، یک ضرورت است. یا اینکه بخواهید یک خرید با قابلیت تغییر بی پایان داشته باشید. در این صورت میز تلویزیون چند تکه، یک انتخاب خوب است. با این خرید شما قطعات و تکه های میز تلویزیون چند تکه را هر بار جابجا می کنید و به طرحی می رسید که کاملا نو است.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *