امام خمینی شخصیتی تحول خواه تحول آفرین و تحول نگر است

ایسنا/بوشهر یک استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی تحول‌خواه، تحول آفرین و تحول‌نگر است، گفت: هرچه از عمر با برکت انقلابی که امام راحل به پا کرد می‌گذرد این چهره برافراشته‌تر می‌شود.


حجت الاسلام سیداحمد رهنمایی یکشنبه ۱۴ خرداد در آیین سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در جمع مردم بوشهر اظهار کرد: ملت ایران با امید زنده‌اند و با ایمان قوی تمام مشکلات را تحمل می‌کنند و به منویات امام راحل عظیم الشان عمل می‌کنند.


وی افزود: هر کدام به سهم و ظرفیت خود در این مسیر می‌مانیم و دنیا شاهد خواهد بود که چقدر بذرهایی که امام راحل بر سرزمین دنیا افشانده‌اند به بار خواهد نشست.


حجت الاسلام رهنمایی گفت: یکی از دلایل اینکه دشمن پس از گذشت سال‌ها از رحلت جانسوز امام راحل دست از تحریف شخصیت ایشان برنمی‌دارد به این دلیل است که با تمام وجود تاثیر این شخصیت را در همه جای دنیا مشاهده کرده و در همین راستا با تمام قوا آمده‌اند تا این شخصیت را تحریف کنند.


وی اظهار کرد: تحریف شخصیت امام راحل تحریف حقیقت ناب اسلام محمدی (ص) و همه آنچه در مسیر سعادت بشر برای انسان سود آفرین است، اما دشمن غافل از این است که در مقابل چنین حقیقتی بسیار عاجز و ناتوان است و این آرزو را به گور خواهند برد.


رهنمایی با بیان اینکه وقتی از تحول آفرینی شخصیت امام راحل سخن گفته می‌شود افق دید ما تنها ایران و جهان اسلام نیست بلکه جهان بشریت است، عنوان کرد: با وجود تلاش همه رسانه‌هایی که شبانه روز برای مخدوش و تحریف کردن چهره امام برنامه‌ریزی می‌کنند اما هرچه از عمر با برکت انقلابی که امام راحل به پا کرد می‌گذرد این چهره برافراشته‌تر و نهضت این شخصیت موثرتر و تحولات چشم‌گیرتر می‌شود.


وی صریح کرد: گرچه به واسطه شیطنت‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی اغتشاش و تحریم تحمیل و مشکلات یکی پس از دیگری به سراغ ما می‌آید اما ملت ایران آرام، ولی دنیای استکبار طوفان زده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگردستگاه تصفیه آب

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *