بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان حاضر به حضور در تمرین نیستند

آبادان – ایرنا – بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود حاضر به شرکت در تمرین آماده‌سازی برای ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس نیستند.


به گزارش ایرنا تمرین تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که قرار بود پس از چهار روز تعطیلی از شامگاه شنبه در زمین پیروز آبادان از سرگرفته شود به دلیل اعتراض بازیکنان در پرداخت نشدن مطالبات خود برگزار نشد.


در حالی که قرار بود روز گذشته بخش دیگری از مطالبات بازیکنان صنعت‌نفت آبادان پرداخت شود مسوولان این باشگاه نتوانسته‌اند به این وعده عمل کنند.


یکی از بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مسوولان باشگاه هر روز فقط قول پرداخت بخشی از قراردادهای بازیکنان را می‌دهند اما در عمل خبری از پرداخت نیست.


حکیم نصاری افزود: در حالی که سایر تیم‌های لیگ برتری بیش از ۴۰ درصد از قراردادهای بازیکنان خود را تا پایان نیم فصل اول پرداخت کردند اما بازیکنان صنعت‌نفت تنها ۱۰ درصد را دریافت کرده‌اند.


وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما با همه وجود و با تمامی مشکلات مالی برای مردم و نام آبادان بازی کردند و نتایج دور از انتظاری نیز کسب کردند ولی کسی حاضر نیست به لحاظ مالی تیم را حمایت کند.


دیگر بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: بازیکنان تیم ما به لحاظ روحی شرایط نامناسبی دارند و انگیزه‌ای برای ادامه کار در تیم ندارند.


احمد گوهری افزود: قرار بود روز گذشته حداقل ۳۰ درصد از قراردادها به بازیکنان پرداخت شود ولی این اتفاق نیفتاد و بازیکنان تصمیم گرفتند در تمرین شرکت نکنند.


وی بیان کرد: با وجود مشکلات و وعده‌های عمل نشده از سوی مسوولان باشگاه در نیم فصل اول نتایج مهمی کسب کرده و در جدول شرایط مناسبی به دست آوردیم و انتظار داریم تیم به لحاظ مالی حمایت شود.


گوهری افزود: وظیفه بازیکن بازی کردن است و افرادی هم که مسوولیت قبول کرده‌اند باید به وظیفه‌شان عمل کنند؛ با ادامه این شرایط آینده خوبی در انتظار تیم صنعت نفت نخواهد بود و حتی امکان جدایی بازیکنان در نیم فصل دوم وجود دارد.


مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان با وجود تماس چندین باره خبرنگار ایرنا حاضر به پاسخگویی نشدند.


بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در یک ماه اخیر برای چندمین بار به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند و در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به نشانه اعتراض مقابل خیبر خرم آباد حاضر نشدند تا تیم امیدهای این باشگاه مقابل نماینده خرم آباد حاضر شود و با نتیجه پنج بر یک شکست بخورد.


تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۲۲ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.


دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *