برنامه تیم فوتسال سن ایچ حضور در جمع مدعیان فصل جدید است

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه هدف تیم فوتسال این باشگاه را قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر فصل جدید اعلام کرد.


داوود باقری با اشاره به تغییر و تحولات سن‌ایچ در فصل ۱۴۰۲ به خبرنگاران گفت: آقای صبوری که سال گذشته به عنوان سرمربی در تیم حضور داشت، به تیم آناصنعت قم پیوست و ما نیز با جواد اصغری‌مقدم که برنامه‌هایی هم راستا با شرایط بودجه‌ای ما داشت، به توافق نهایی رسیدیم.


مدیرعامل سن‌ایچ ساوه افزود: بلافاصله به بازار نقل و انتقالات ورود و بازیکنان مدنظر را جذب کردیم که اقدام مهمی بود. 


وی خروج سن‌ایچ از نقل و انتقالات را منوط به جذب یک بازیکن دیگر دانست و گفت: به دنبال بررسی گزینه‌ها و جذب یک بازیکن چپ پا هستیم که با جذب این بازیکن عملا پرونده نقل و انتقالات ابتدای فصل را خواهیم بست.


باقری با بیان اینکه استعلام این باشگاه از سازمان لیگ، خبر از شروع مسابقات از ابتدای تیرماه به خاطر برنامه‌های تیم‌ملی می‌دهد، گفت: بر این اساس ما باید حداقل ۴۵روز قبل از لیگ اردوهای آماده‌سازی تیم را برپا کنیم و احتمالا ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت اردوی اولیه را شروع می‌کنیم. به کار سازمان یافته و برنامه‌ریزی شده اعتقاد داریم و اگر هم بودجه‌ بالایی نداشته باشیم، با برنامه وارد فصل جدید خواهیم شد.


مدیرعامل سن‌ایچ در خصوص جایگاه مدنظرش از جدول لیگ امسال نیز گفت: امسال هم پتانسیل حضور در بالای جدول را خواهیم داشت. تقریبا بازیکنانی که مدنظرمان بود گرفته‌ایم. سعی کردیم بازیکنان کم نوسان را در اختیار بگیریم تا حرکت مان در طول لیگ با نوسان همراه نشود.


وی افزود: درون دروازه به دو گلر جوان اعتماد کردیم. حتما کار سختی است اما با اصغری‌مقدم به نتیجه رسیدیم گلرهایی که در سایه داریم را استفاده کنیم. امسال همچنین ۷ بازیکن از جوانان خود را به تیم اصلی اضافه کرده‌ایم که دو نفر بیشتر از سال گذشته هستند چراکه اعتقاد اصغری‌مقدم به جوانان زیاد است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *