پژو 206 صندوقدار با بهترین تسهیلات بصورت قسطی خریداری کنید

پژو 206 صندوق دار از آن دسته از خودروهایی است که بر پایه یک خودروی دیگر و به ­منظور برطرف کردن نیازی خاص، تولید شده است. پس از چند سالی که از حضور 206 در کشور ما گذشت این خودرو توانست به ­خوبی نظر مساعد اکثریت جامعه را نسبت به خودش جلب کند.


با این ­حال، نداشتن صندوق­ عقب جادار، استفاده از آن را برای خانواده­ های ایرانی محدود می­ کرد. به ­همین­ دلیل، ایران ­خودرو به فکر تولید پژو 206 صندوق دار افتاد.


در این مقاله، مزایای خرید ماشین پژو 206 SD را بررسی کرده و درنهایت، راهی برای خرید اقساطی آن معرفی می­کنیم. درصورتی ­که قصد خرید این خودرو را دارید با ما همراه باشید.



پژو 206 صندوق دار یک خودروی سدان است که علاوه ­بر داشتن یک صندوق­ عقب جادار 450 لیتری، ویژگی­ های موتوری بهتری نیز نسبت به 206 هاچ بک دارد. در این بخش این خودرو را به ­صورت خلاصه، معرفی می­ کنیم.



خصوصیات فنی پژو 206 صندوق دار



206 SD یک موتور قدرتمند TU5 دارد. موتوری که 1.6 لیتر حجم داشته و می ­تواند 105 اسب ­بخار نیرو و 142 نیوتون ­متر گشتاور تولید کند. همکاری این موتور با گیربکس دستی و پنج­ سرعته این خودرو نیز خوب است و رانندگی نرم و راحتی را سبب می­شود. حاصل این همکاری، عملکرد پژو 206 صندوق دار با اعداد و ارقام زیر است:



حداکثر سرعت: 193 کیلومتر بر ساعت


صفرتا صد: 11.4 ثانیه


مصرف سوخت ترکیبی: 6.6 لیتر



206، ازجمله خودروهایی در کشور ماست که از نظر ظاهری، دارای هویت است. به این معنی که توسط افراد متخصص و در کلاس جهانی، طراحی شده است. با وجود اینکه این خودرو، سدان محسوب می­شود، همچنان ظاهری اسپرت دارد. در داخل خودرو نیز داشبورد مخصوص 206 خودنمایی کرده و فضای بهتری برای سرنشینان نسبت به 206 های هاچبک، فراهم شده است.



با خرید ماشین پژو 206 SD، یکی از ایمن­ترین خودروهای موجود در بازار کشور را تهیه کرده­اید. دلیل آن را می­توان در ترمزهای این خودرو جستجو کرد. برخلاف بسیاری از خودروهای همرده 206 SD، همه ترمزهای این خودرو دیسکی هستند. ترمزهای دیسکی جلو و عقب سبب شده­اند که سیستم­های ایمنی ABS، EBD و EDA به­راحتی بر روی هر چهار چرخ این خودرو، نصب شوند.


از دیگر آپشن­های ایمنی پژو 206 صندوق دار می­توان به موارد زیر اشاره کرد:


قفل مرکزی با ریموت


دو عدد کیسه هوای سرنشینان جلو


ایموبلایزر


سیستم کنترل بخار بنزین


موارد زیر از شاخص­ترین آپشن­های دیگر این خودرو هستند:


سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک


آینه ­های جانبی با تنظیم برقی


بالابر برقی شیشه ­های جلو و عقب


صندلی عقب تاشو



شتاب بالا، مصرف سوخت پایین، بدنه و کابین اسپرت و ..  پژو 206 صندوق دار را به خودرویی عالی برای مسافرت نیز تبدیل کرده است.




پژو 206 صندوقدار با بهترین تسهیلات بصورت قسطی خریداری کنید


پژو 206 صندوق دار بازار خرید و فروش خوبی دارد. بااین­حال، افزایش قیمت سرسام­آور خودرو در سال­های گذشته، این خودرو را نیز از توان خرید بسیاری از اقشار جامعه، خارج کرده است. به­همین­دلیل، پلتفرم خرید و فروش آنلاین خودرو همراه مکانیک، اقدام به راه­اندازی طرحی موسوم به خرید خودرو اقساطی کرده است. در این طرح، تمامی خودروهای داخلی نو و کارکرده، ازجمله پژو 206 صندوق دار به­صورت اقساطی با بهره بسیار کم، به فروش می­رسند.


متقاضی خرید خودرو از این طرح تنها باید نیمی از مبلغ آن را به صورت نقد و مابقی را در اقساط سه ­ماهه طی یک الی دو سال، پرداخت نماید. تمامی خودروهای موجود در این طرح از نظر فنی، کارشناسی شده و با ضمانت صد در صدی بازگشت خسارت به ­فروش می­رسند. دریافت تسهیلات در این طرح تا زیر 100 میلیون تومان، بدون نیاز به ضامن و تنها با چک صیادی امکان­پذیر است.


از دیگر مزایای طرح خرید خودرو اقساطی همراه مکانیک، موارد زیر هستند:


تحویل بلافاصله خودرو


دریافت تسهیلات بالای 100 میلیون تومان تنها با یک ضامن


ثبت شدن خودرو به نام خود فرد، بدون قرارگیری در رهن بانک


انجام مراحل حقوقی با مشاوره و همراهی همراه مکانیک



پژو 206 صندوق دار ازجمله خودروهای محبوب جوانان و خانواده­های کم­جمعیت است. شتاب بالا و مصرف سوخت پایین از نتایج همکاری موتور پرقدرت و گیربکس استاندارد این خودرو هستند. این خودرو، طراحی اسپرت و زیبایی دارد و امنیت خوبی را برای سرنشینانش، فراهم می­آورد.


پژو 206 صندوقدار با بهترین تسهیلات بصورت قسطی خریداری کنید


دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *