رسیدن به قله در گرو وحدت ملی و همراهی با مردم است

ایسنا/کرمان رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه گفت: ما می‌دانیم به قله نزدیکیم و رسیدن به قله در گرو وحدت ملی و همدلی و همراهی با مردم است که خون می‌دهند اما خاک نمی‌دهند. نقشه راه آینده ما چیزی جز برداشتن کارهای بر زمین مانده و تلاش در راستای احقاق حقوق مردم و نزدیک شدن به آرمانشهر مهدوی نیست.


حسن عبدلیان پور عصر امروز، ۲۵ دی ماه در آیین تحلیف کارشناسان رسمی دادگستری و تجلیل از خانواده شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با اشاره به دیدار خود از خانواده شهدا و ابلاغ پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه بیان کرد: شهیدان از برگزیدگان هستند.


وی در ادامه اظهار کرد: امروز در کنار شهدا به شرافتمان سوگند یاد می‌کنیم و اگر اشتباهی از ما در امر وکالت و کارشناسی رخ دهد، فردا باید جواب این شهدا را بدهیم.


رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه بیان کرد: کارشناسی و وکالت یک بال فرشته عدالت در امر دادرسی، احیاء عدالت و رسیدن به عدالت است.


وی با اشاره به جایگاه شهدای ۱۳ دی ماه گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: بی‌شک هر خونی، خونخواهی و هر راهی، راهپیمایی دارد که نباید بگذارد پرچم آن بر زمین بماند.


عبدلیان پور با بیان این مطلب که ملتی که شهادت دارد، نمی‌تواند بدون خط قرمزهای خود زندگی کند، تصریح کرد: وکلا اگر در مسئولیت خود کوتاهی کرده و از حق خواهی و عدالت طلبی دست بردارند بر خط قرمز خون شهدا پا گذاشته‌اند.


وی افزود: اگر کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده نگران حق و عدالت نباشند و خود را سربازان عدالت ندانند بر خون شهدا پا نهاده‌اند و خون شهید همه خط قرمزهای ما را مشخص کرده است.


عبدالیان پور ادامه داد: خون شهید بیان می‌کند که حفظ این نظام مقدس و پایبندی به ارزش‌های والای اسلام، ولایت فقیه، مقاومت، شهدا و خانواده شهدا و وحدت ملی خط قرمز ماست.


وی بیان کرد: اگر امروز دشمن جنایتکار تصمیم دارد با ترور و جنایت علیه بشریت، ما را از آرمان‌خواهی خود منصرف سازد، به کوری چشم دشمنان پرشورتر از همیشه عدالتخواهی و حمایت از مظلومان دنیا را فریاد خواهیم زد.


رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه افزود: اگر با شهادت زنان و کودکانمان قصد ترساندن ما از ادامه مسیر است، ما محکم‌تر از قبل پای بر زمین می‌کوبیم و آرمان‌های شهدا را فریاد می‌زنیم.


وی افزود: اگر دشمن جنایتکار می‌خواهد با شهادت دختران کاپشن صورتی و گوشواره قلبی ما را از مشارکت در وعدهگاه‌های ملی همچون انتخابات بازدارد باید بدانیم ما شبیه سردار قلبهایمان همگی کاندیدای تیر و ترکش و شهادت هستیم و از خط قرمز برای مشارکت کوتاه نمی‌آییم.


عبدلیان پور ادامه داد: عملکرد مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه در دو سال گذشته موید همین ادعاست و تلاش می‌کنیم خودمان را به شهیدان نزدیک کنیم و برای همین دفاتر خود را در مساجد سراسر کشور قرار داده‌ایم تا حقوق عامه را احیا کرده و به عدالت قضائی نزدیک و نزدیک‌تر شویم.


رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه در پایان تصریح کرد: اگر قله شرافت و انسانیت را مدینه فاضله مهدوی بدانیم، هر یک از ما وظیفه داریم هر صبح برای امیدوار کردن و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و امروز بی‌شک دشمن برای ناامیدی و دلسردی ما از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *